OBSŁUGA KLIENTA

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 1-2 dni robocze.

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

Jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia. 

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

Istnieje możliwość anulowania zamówienia tylko i wyłączenie w momencie, kiedy nie zostało ono przyjęte do realizacji. W celu anulowania takiego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia. 

Jak dokonać zwrotu?

Dokładna procedura zwrotu została opisana tutaj.

Ile mam czasu na odesłanie zwrotu?

Czas na dokonanie zwrotu to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia. 

Czy muszę wypełnić formularz zwrotu?

Formularz jest nam niezbędnym to zrealizowania zwrotu. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu napisz odręcznie na kartce numer zamówienia, którego dotyczy zwrot oraz dane do przelewu, na który mamy zwrócić pieniądze.

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Czas na dokonanie przelewu zwrotnego to maksymalnie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia zwrotu. 

SŁUŻYMY POMOCĄ

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI JEŚLI MASZ INNE PYTANIA