Dostawa free - paczkomaty inpost - od 250 zł
Zwrot Wymiana Reklamacja


PRAWA KONSUMENTA

Klient ma prawo odstąpić od umowy kupna/sprzedaży zawartej w sklepie
www.wnetubranie.pl produktów w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny, na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

Adres do wysyłki:

wnetubranie
34-650 Tymbark 55

W celu dokonania zwrotu, wymiany, reklamacji możesz skorzystać z uniwersalnego formularza w formacie PDF:
 Formularz wNETubranie Zwrot_Wymiana_Reklamacja

 



1. ZWROT TOWARU (odstąpienie od umowy).

Spakuj towar oraz wypełnij formularz. Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. 
Do paczki z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i zwracanym produktem dołącz także paragon lub fakturę.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Dokonanie Zwrotu jest możliwe tylko w przypadku, gdy towar jest w stanie nienoszącym cech używania. 


Zwrot środków nastąpi nie później niż do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot kosztów za zakupiony towar realizowany jest przelewem na numer konta wskazany w formularzu. 



2. WYMIANA TOWARU

Wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego, niezależnego zamówienia.


Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu towaru. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności przelewem) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze) -  więcej informacji znajdziesz w Formy płatności.




3. REKLAMACJA TOWARU

W przypadku reklamacji wypełnij formularz odstąpienia od umowy i dołącz go do przesyłki. Zaznacz na nim, że reklamujesz towar oraz wskaż powód reklamacji. 

Po rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi do 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (reklamacji towaru). Zwrot kosztów realizowany jest przelewem na numer konta wskazany w formularzu. 

W razie wątpliwości podajemy link do artykułów dot. Twoich praw jako konsumenta: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/


Zachęcamy do możliwości wymiany reklamowanego towaru na inny - stale wzbogacamy ofertę - Zobacz Nowości

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl